Sabtu, 25 September 2010

“DiGi iPhone 4 Me”.

Cinta pandang pertama....ceeeewah.
iPhone 4

  Kali pertama melihatnya, terus jatuh cinta....huhuhu, mcm tak percaye je. Satu-satunye hp idaman ku, kalau dpt ni mesti aku selit kat bantal masa tidur...hahaha. Anda semua mesti idam-idamkan iPhone 4 ni, mane lah tahu....dpt free plak tu. Nak tahu macam mana...haaaaaa, DiGi skang ni ngah mencari pemenang blogger paling kreatif.
  Sebab-sebab aku nak iPhone 4 ni :
*Kelebihan dan kecanggihan telefon iPhone 4 ini bukan kegilaan saye sorang. Ramai yang telah menggunakan iPhone pun masih tergila-gilakan yang terbaru ini.
*Kerana ia bukan sekadar telefon biasa.
*Semua golongan boleh menggunakannya, termasuk oku...knape, tak percaye ye...

 
 

1 ulasan:

zuar berkata...

bila la bleh pki hp mahal2 ni...huhu

http://zuarxpdc.blogspot.com/2009/12/18-teknik-mudah-promosi-blog.html

Related Posts with Thumbnails