Rabu, 29 September 2010

Kena Prank.

   Entri kali ni nak cerita tentang kene Prank, saye sendiri pun pernah kene prank. Anda semua pernah kene tak. Macam mana agaknya gelagat anda semasa kene prank, mungkin sama seperti dalam video ni.......

video

   Bagi sape2 yang pernah kena prank macam ni mesti anda tergelak besar punye. Bagi sape2 yang tak pernah kena so... berhati-hatilah ngan sape2 pun....hehehe.


p/s: Teringat aku mase terkena dulu.....bengang pun ade, ketawa besar aku lepas tu.....opsss...tutup mulut, nanti lalat masuk.


 
Ramdan

2 ulasan:

Ezao' Edogawa berkata...

kalau tak silap ezao pnah prank anda kan .? hahaha! kahkahkah!

~SukEMakAn~ berkata...

sayangnye xdapat nk tgk video tu
kat sini kene blok!

Related Posts with Thumbnails