Khamis, 30 September 2010

Berakhirnya penantian......

Sesuatu yang ku tunggu-tunggu berakhir petang semalam. 
Syukur... Alhamdulillah, tak dapat di gambarkan betapa riangnya hati.......
tuhan saja lah yang tahu..dahsyat jugak penantian aku ni...
tempohnya tak lah lama sangat...hampir sebulan je...

Tapi peritnya menunggu tu...macam tunggu durian tak jatuh-jatuh. 
Saat berganti minit....minit berganti jam....jam berganti hari....dan hari terus berganti hari...

Hitung punyelah hitung....dapat jugak akhirnye aku bende alah ni....
Nak tergelak...nak tersenyum (^,^)....nak melompat pun ade.....
Memang riang sungguhlah hati ni......


Notebook HP
Inilah yang dimaksudkan.....hehehe



p/s: tengah tersenyum lagi ni.......(^,^)....



Ramdan

5 ulasan:

n@jwamz berkata...

kembali berblogging thru da new netbook yer:) hiks

Siti berkata...

nak jugak ! hehe

gnesop.com berkata...

tahniah..
boleh lah berblog di mana sahaja yer :)

yahaya berkata...

jgn leka nanti kena rembat hehe

Ramdan berkata...

salam....terima kasih..:)
> najwa, notebook ni kecik je...ringan nak bawa.
> siti, kene lah apply....hehehe..
> gnesop.com, bergantung kpd wifi...hehehe.
> yahaya, jgn risau....baik punya jage..hehehe.

Related Posts with Thumbnails