Selasa, 12 Oktober 2010

Jalan-jalan di Air Hitam.

Salam kepada semue bloger2, entri kali ni nak kongsi skit tentang kebanjiran labu sayong. Kebiasaannya labu sayong hanya terdapat di belah2 utare jer kan, tapi korang caye ke tak kalau korang pegi Air Hitam, Johor.....gerenti korang rambang mate punye lah. Kate orang bawak duit sekarong pun tak cukup, gile betul.

Labu sayong @ Air Hitam, Johor
Tengok yang ni......belek2 yang lain, sume lawa2. Ditambah pulak warna2 yang mengancam tu. Rase macam satu kedai jer nak bawak balik umah.

Gitar mainan rock kapak punyer.
Sekilas mate terpandang pulak gitar comey ni. Siap ader tande harga lagi, belum tawar menawar lagi tu.Yang best bile shoping kat Air Hitam ni....memang senang tawar menawar. Harga memang berpada diorang kasi, maklumlah kat sane banyak persaingan. Sape pandai ambil hati customer, barang dialah cepat laku.

Drum cap yamaha tu.
Yang ni pulak tempat aku main drum.....taklah, acah jer. Mase aku tengah skodeng dalam cermin tu....ternampak lah bende alah ni. Skali pandang nampak macam real jew, tapi ni barang hiasan jew....




4 ulasan:

amira zakiah berkata...

waaa bestnya.tapi mia x berkesempatan lagi nak p sana.takde orang nak bawak

Mila berkata...

Suka gi air itam.... bli kerepek pun best... nyam nyam...
http://abahmila.blogspot.com/

Ramdan berkata...

pasu bunge pun belambak kat air hitam...
bak kate org...syurge kaum perempuan....hik hik hik.

PakDin berkata...

huhuhu....mmg kt air hitam tu dah lama tmpat tu ade lambakkan barang-barang yg mcm tu...huhuhu steady lah

Related Posts with Thumbnails