Rabu, 6 Oktober 2010

Tag dari LadyBird's.

   Ni tag dari LadyBird's... hamba akan cube menjawab (ikhlas ni tau)...
Ape2 pun thanks LB kerana tag saya...(bingung lagi sbb facebook tak leh bukak, ape kes da...)Walau macam mana pun kene lunaskan jugak...hahaha.



1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?

Pc, Notebook, Kereta aku, Handphone, ade lagi ni...



2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan 
duit korang sendiri?

Beli roti canai pagi tadi...



3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan 
perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?

Soalan cepu emas ni, takkan aku nak kawin satu lagi...saya dah berkahwin, tempatnye di alor gajah, melaka...temanye "purple cream" 3 tahun yang lalu.



4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?

Memang la...caring and loving lagi tau.



5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?

Selama-lamanye...(Isteriku adalah kekasih ku)



6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?

Hari-hari jumpe...(kat rumah la, mahligai kami..:))



7. Novel/ buku/ majalah yang terakhir korang beli?

Majalah Mastika.



8. Apakah nama penuh korang?

Top Secret......hehehe



9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra? 

Kedua-dua mesra, takde belah bagi.



10. Namakan orang yang korang betul-betul nak 
jumpa dalam hidup korang.
 

Tun Dr Mahathir Mohamad.(sebab nak tanye mcm mane beliau mentadbir Malaysia selama 22 tahun)



11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?

Tak...dalam mesin basuh.(zaman dah maju)



12. Dimanakah tempat yang  korang betul-betul nak pergi?

Jepun...



13. Pilih salah satu, peluk atau cium?

Mesti kedua-dua...kalau dipisahkn, tiada kasih sayang.



14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang

Seorang wanita.
Orang yg tau pasal ubat.
Peramah.(dunia maya)



15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang 
dalam hidup korang?

Rumahku syurgaku.
Kereta.
Streamyx kat umah...susah klu tak de.
Notebook.
Pc.



16. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?

Maher zain-For the rest of my life
Greenday-21 Guns
Saleem-Tinggal Kenangan
Maher zain-The chosen one



17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang
sambut tahun lepas?

16 Julai.
Sambut kat umah.



18. 5 orang blogger yang korang nk tag

jap ye nak cari...LOADING>>>>>



19. Cerita sikit blogger yang pertama korang tag 

Dah lupe la...kisah silam....hehehe.





3 ulasan:

LadyBird berkata...

wah, dah lama la mr ramdan ni dah kawin?
ank berpaa org? hihihihi tanye soklan cepu cemas lak..

kaki dah sihat?

Ramdan berkata...

dah 3 tahun berkahwin, masih belum dikurnikan cahaya mata, masih rase sakit lagi.doktor britau tempoh 6 bulan utk luke dlm baik pastu 1 tahun baru boleh berlari...lamenye...

zmah berkata...

byknya soalan dia...akak tak terjawab

Related Posts with Thumbnails