Isnin, 4 Oktober 2010

Sambungan dari Perjalanan.

  Entri nak sambung tentang perjalanan semalam. Penat semalam dah hilang...dah kene ubatnye (tidur la tu). Ok lah...nak terus siarkan gambar. Reader2 mesti pernah nampak pintu gerbang ni dari Kluang ke Batu Pahat ....


  Selamat datang ke Bandar Penggaram, kenape di panggil Bandar Penggaram? Aku sendiri pun tak tahu...mungkin orang Batu Pahat tahu kot.


   Masih dalam bulan raya, lemang ada lagi dijual di tepi-tepi jalan. Sape nak rase lemang leh la beli...hehehe.


   Sempat lagi aku tertidur dalam kereta, dah mengantuk sangat. Sedar2 je dah sampai kat pintu gerbang Melaka Sentral. Masa ni lah jalan raya dah mula sibuk...

3 ulasan:

Ezao' Edogawa berkata...

byk punya gambar yg disnaping. ini je ke?
hehehe. penat tak ilang lg ni!

Ramdan berkata...

nak wat entri ni pun dlm keadaan penat...hehehe.
mu tak wat ke Ezao?

Ezao' Edogawa berkata...

ada. tapi sikit je. semalam punya.
letih ni tak ilang lagi. lagi pun banyak entri lain nak wat.

Related Posts with Thumbnails