Isnin, 4 Oktober 2010

Perjalanan.

   Penat sungguh hari ni, maklumlah baru balik dari Johor ke Melaka dan seterusnya ke Negeri Sembilan. Semalam selepas buat rumah terbuka di rumah mak mertua aku, terus bertolak ke Johor pada malam tu juga.Sampai di Johor kul 2.30 pagi rasenye kalau tak silap aku la. Sepanjang perjalanan kami hujan tak henti-henti, sejuknye....Adalah skit gambar aku nak kongsi dengan reader2 semua. Tapi gambar ini diambil semasa perjalanan pulang. Masa pergi tak dapat nak ambil, maklumlah dah gelap dan hujan lebat.


   Bila dah siang hari rasa jauh lagi nak sampai, maklumlah aku bukan selalu pergi Johor.



  Baru nak sampai simpang ke Parit Botak, kat Johor ni banyak Parit tau...sape-sape orang Johor mesti tau kan.


  Universiti Tun Hussein Onn ini lah tempat adik ipar aku belajar lagi....Good luck Hafizan. Ok...setakat nilah untuk tengah malam ni. Mata aku dah mengantuk sangat, penat siang tadi tak hilang-hilang lagi. Esok saya sambung ye.


Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails